Kysymyksiä ja vastauksia

Yleistä palveluistamme

Mitä varten ilmainen tutustumiskäynti on ja mitä siellä tehdään?

Tutustumiskäynnillä sinä tapaat meidät ja me tapaamme sinut sekä kissasi. Käynti on rauhallinen hetki tutustua toisiimme ja kissan kotiympäristöön. Jos et ole täyttänyt esitietolomaketta etukäteen, voimme tehdä sen yhdessä paikan päällä. Käymme läpi ja allekirjoitamme asiakassopimuksen, joka ei sido varaamaan palvelua, vaan selkeyttää yhteiset pelisäännöt. Samalla voimme sopia käytännön asioista, kuten avainten luovutuksesta ja muista toiveistasi.

Voinko tilata palvelun lyhyellä varoitusajalla?

Kyllä, jos meillä on vain kalenterissa vapaata. Tutustumiskäyntiä emme kuitenkaan välttämättä ehdi tässä tapauksessa tekemään, jonka haluamme toteutuvan aina ensin uuden asiakkaan kohdalla.

Minulla on erittäin arka kissa, joka pelkää vieraita. Voinko käyttää palveluanne?

Kyllä voit! Suunnittelemme käynnit täysin kissasi ehdoille sopivaksi! Olemme erikoistuneet erikoistarpeisiin, kuten juuri arkoihin kissoihin.

Onnistuuko teiltä aran kissan lääkintä?

Hoidamme lääkitykset myös aroille tai haastaville kissoille. Tarvittaessa varaamme runsaasti aikaa ja tulemme käynnille kahdestaan. Tämä voi vaikuttaa käynnin hintaan, mutta emme sano millekään kissalle ei. Käytämme suojavarusteita aina tilanteen mukaan – turvallisuus ja kissan hyvinvointi ovat meille etusijalla.

Hoidatteko myös kissanpentuja?

Meillä on kokemusta myös hyvin pienistä ja orvoista pennuista. Hoitokäynnit sopivat kuitenkin parhaiten pennuille, jotka jo pärjäävät suurimman osan päivästä ilman jatkuvaa valvontaa ja joille riittää ruokinta muutaman kerran päivässä. Lyhyemmät käynnit esimerkiksi työpäivän ajaksi voivat silti olla mahdollisia, jos pennun tarpeet sen sallivat – arvioimme tilanteen aina yksilöllisesti.

Varaukset ja käytännön asiat

Haluaisin muuttaa jo varatun käyntini pidemmäksi, mitä teen?

Ota yhteyttä, niin katsomme mitä voimme tehdä.

Jos reissuni peruuntuu tai sairastun, mitkä ovat peruutusehdot?

Jos varaus perutaan vähintään vuorokausi ennen varattua käyntiä, emme veloita mitään. Jos peruutat alle 24 h ennen, veloitamme 50% käynnin hinnasta.

Esimerkiksi: jos olet varannut hoitoa koko viikoksi, mutta matkasi peruuntuu, maksat vain niistä käynneistä, jotka jäivät perumatta ajoissa, eli alle 24 h ennen.

Miten avainten luovutus toimii ja onko se turvallista?

Avainten luovutus hoituu joustavasti ja turvallisesti. Voimme noutaa avaimen suoraan kotoasi, mikäli aikataulumme sopivat yhteen. Halutessasi voit myös tuoda sen lukolliseen postilaatikkoomme Pirkkalassa, jonne pääsee kätevästi bussilla numero 12. Lisäksi voit hyödyntää R-kioskin avainpalvelua, jolloin maksat palvelun itse (lisätietoa: www.r-kioski.fi/palvelut/muut-palvelut/). Jos jokin muu tapa sopii sinulle paremmin, voimme sopia asiasta erikseen.

Miten maksu hoidetaan?

Palvelu maksetaan laskulla. Laskun eräpäivä on pääsääntöisesti ennen hoitojakson alkua. Jos toivot maksua myöhemmin, tarvitsemme henkilötunnuksesi laskutustietojen varmistamiseksi.

Mitä jos jotain sattuu?

Yrityksellämme on toiminnan vastuuvakuutus, joka kattaa mahdolliset vahingot, jos jotain sattuu meidän huolellisuudestamme huolimatta. Vakuutus korvaa esimerkiksi asiakkaan omaisuudelle tai eläimelle aiheutuneet vahingot, joista olemme vahingonkorvauslain mukaan vastuussa. Toimimme aina huolellisesti ja kissan parasta ajatellen, mutta mahdollisiin poikkeustilanteisiin olemme varautuneet.

Entä jos en ole tyytyväinen palveluun?

Asiakastyytyväisyys on meille aidosti tärkeää. Jos jokin ei vastaa odotuksiasi, selvitämme tilanteen yhdessä ja teemme parhaamme korjataksemme asian. Pyrimme siihen, että palvelumme ei ainoastaan täytä vaan ylittää toiveesi – ja jos näin ei käy, olemme valmiita ottamaan vastuuta ja oppimaan siitä.

Puuttuuko listalta jotain tietoa, mitä kaipaisit? Ole meihin yhteydessä sähköpostitse info@kattivahti.fi ja korjataan asia.